کارواشتغال

معرفی برای سایت کاریابی و استخدامی کارواشتغال تماس با مدیر 09214254852

کارواشتغال

معرفی برای سایت کاریابی و استخدامی کارواشتغال تماس با مدیر 09214254852

سایت استخدامی خبری کاریابی کارواشتغال بهترین سایت تخصصی برای افراد جویای کار و پوشش اخرین اخبار استخدامی میباشد
تماس با مدیر: 09214254852

  • ۰
  • ۰

کارواشتغال به نقل از همشهری انلاین : معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فرآیندهای قانونی برای استخدام به دقت در اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران رعایت می‌شود از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا گزارشات خود در راستی آزمایی مسایل مرتبط با کارکنان شهرداری را منتشر کنند، تا شفافیت لازم برای آگاهی شهروندان حاصل شود.

 

مظاهریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، حامد مظاهریان در واکنش به درج برخی اخبار در رسانه ها مبنی بر مجوز استخدام های بدون آزمون در شهرداری تهران به دستور شهردار تهران آن را تکذیب کرد.

 

او توضیح داد: همواره تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران مستلزم اخذ مجوز از سازمان اداری استخدامی کشور، مصوبه شورای اداری شهرداری تهران، وجود پست بلا تصدی و برگزاری آزمون داخلی در یک فضای رقابتی خواهد بود، بنابراین به هیچ عنوان چنین اخباری نمی‌تواند صحیح باشد.

 

معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به تقاضای بی شمار کارکنان شهرداری تهران برای تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی، در تمام مقاطع زمانی گفت: بدیهی است که کارکنان شهرداری تهران متقاضی تبدیل وضعیت به استخدام ثابت در شهرداری تهران باشند و ارسال درخواست ایشان به حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا دلیلی بر صدور حکم ثابت رسمی، بدون انجام فرایندهای فوق الذکر نیست.

 

او با تاکید مجدد بر اینکه فرآیندهای قانونی برای استخدام به دقت در اداره کل سرمایه انسانی رعایت می‌شود از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا گزارشات خود در راستی آزمایی مسایل مرتبط با کارکنان شهرداری را منتشر کنند، تا شفافیت لازم برای آگاهی شهروندان حاصل شود.

 

برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

 

https://karoeshteghal.ir/job/list

 

 

جدیدترین اخبار استخدامی :

https://karoeshteghal.ir/post/list

 

  • ۰۰/۰۴/۲۲
  • hadi rostami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی