کارواشتغال

معرفی برای سایت کاریابی و استخدامی کارواشتغال تماس با مدیر 09214254852

کارواشتغال

معرفی برای سایت کاریابی و استخدامی کارواشتغال تماس با مدیر 09214254852

سایت استخدامی خبری کاریابی کارواشتغال بهترین سایت تخصصی برای افراد جویای کار و پوشش اخرین اخبار استخدامی میباشد
تماس با مدیر: 09214254852

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رفع موانع استخدام مربیان قرآن پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ٢٣ تیر ١٤٠٠ ٠ ٠

دسته بندی کلی: اخبار استخدام و کاریابی
دسته بندی عنوان خبر: بازارکار،جذب نیرو،اشتغال

کارواشتغال به نقل از ایسنا/لرستان :نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، گفت: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می‌شود.

مهرداد ویسکرمی، در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان و جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی استان، با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، اظهار کرد: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: آماده هستیم در راستای مشکلات قرآنی مؤسسات که با ادارات در استان دارند با نقش کاربردی ورود پیدا کنیم و مطالبات جامعه قرآنی‌ و مؤسسات طی نامه‌ای به بنده ارائه شود.

در این دیدار که حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از مؤسسات قرآنی به‌عنوان ظرفیت‌های قرآنی مناسب و همچنین از مهدی ویسکرمی به‌عنوان یک چهره با اخلاق قرآنی و تأثیرگذار یاد کرد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه خواستار رسیدگی بیمه‌های قرآنی و جذب مربیان قرآنی در آموزش و پرورش شد.

در ادامه این دیدار روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان ضمن ارائه گزارشی با نگاه یک دهه از اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان خواستار حمایت و راهکارهایی برای بهبود فعالیت‌های مؤسسات قرآنی شد و از نماینده جامعه قرآنی خواست که پیگیر حل مشکلات قرآنیان در سطح کشور و استان با ارائه طرحی به مجلس برای دارا بودن یک نهاد متولی برای رسیدگی به امورات قرآن در کشور شوند و در استان هم‌افزایی‌هایی با تعامل از مدیران تأثیرگذار برای خدمت به قرآن صورت بگیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام تاج‌امیر، مدیر مؤسسه عاشقان مهر علوی بروجرد، یاسمیان، مدیر مؤسسه قرآنی یاس نبی، حاصلی، مدیر مؤسسه طاها یاسین خرم‌آباد، یاراحمدی، مدیر مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) خرم‌آباد، سعیدی،  مدیر مؤسسه ولایت نبی کوثر و مهتاب عیدی، مدیر مؤسسه قرآنی نورالمبین خرم‌آباد هر کدام به بیان نظرات خود برای حل مشکلات مؤسسات قرآنی پرداختند.


برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

https://karoeshteghal.ir/job/list

جدیدترین اخبار استخدامی :
https://karoeshteghal.ir/post/list

  • hadi rostami
  • ۰
  • ۰

مهر تایید بر عملکرد چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ٢٣ تیر ١٤٠٠ ٠ ٠

دسته بندی کلی: اخبار استخدام و کاریابی
دسته بندی عنوان خبر: بازارکار،جذب نیرو،اشتغال

کارواشتغال به نقل از خبرگزاری ایسنا : تامین نیروی انسانی توانمند و ماهر یکی از دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، تجاری و صنعتی است که در چهار سال اخیر با برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی گام موثری برای رفع آن برداشته شده است. آزمونی که ثبت نام پنجمین دوره آن از 19 تیرماه آغاز شده‌ است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی آزمون استخدام بخش خصوصی کشور ، گزارش شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشان می‌دهد در چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی 91 هزار داوطلب شرکت کردند که بیش از 37 هزار نفر از برگزیدگان آن از سوی نزدیک به 3 هزار و 100 شرکت و موسسه تجاری، صنعتی و فناور دعوت به کار شدند.

همچنین در این گزارش آمده است که 91 درصد از کارجویان دارای سه مهارت یا بیشتر، 83 درصد دارای دو مهارت، 59 درصد دارای یک مهارت و 23 درصد بدون هیچ مهارتی (در هیچ مهارتی نمره‌ای بیش از 85 درصد کسب ننموده ‌است) به شرکت‌ها معرفی و دعوت برای کار شدند.

میزان حقوق پیشنهادی برای این برگزیدگان در بازه 4 میلیون 400 هزار تومان تا 11 میلیون و 300 هزار تومان مطابق جدول زیر قرار داشت.

در این آزمون علاوه بر مهارت‌های تخصصی تمرکز ویژه‌ای بر ویژگی‌های شخصیتی و مهارت‌های نرم افراد می‌شود که این کار با آزمون‌هایی مانند شخصیت‌شناسی، علاقه‌مندی شغلی و هوش هیجانی صورت می‌گیرد.

علاوه بر این موارد تسهیلات شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به برگزیدگان آزمون تعلق می‌گیرد. این شبکه خدمات و تسهیلات متنوعی به اعضای فناور و نخبه خود ارائه می‌کند. امکان اخذ امریه یا پروژه جایگزین خدمت در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، دریافت بیمه تکمیلی، تسهیلات مربوط به کسب‌وکار و کارآفرینی، فضای کار اشتراکی، تسهیلات آموزشی و مهارت‌افزایی برخی از این خدمات هستند. این خدمات پیش‌تر فقط مختص برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان بود اما پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده بین دبیرخانه آزمون و شبکه نوآوری، سه سال است این تسهیلات به برگزیدگان موفق آزمون استخدام بخش خصوصی نیز ارائه می‌شود.

به گزارش دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی، برای داوطلبان برگزیده چهارمین دوره این آزمون امکان عضویت در شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فراهم شده است.

گفتنی است ثبت نام پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برای بیش از 4300 سازمان و شرکت معتبر در 221 دسته شغلی از 19 تیر ماه آغاز شده و به مدت دو هفته تا 2 مرداد ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی    www.inre.ir  مراجعه کنند.


برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

https://karoeshteghal.ir/job/list

جدیدترین اخبار استخدامی :
https://karoeshteghal.ir/post/list

  • hadi rostami
  • ۰
  • ۰

کارواشتغال به نقل از همشهری انلاین : معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فرآیندهای قانونی برای استخدام به دقت در اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران رعایت می‌شود از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا گزارشات خود در راستی آزمایی مسایل مرتبط با کارکنان شهرداری را منتشر کنند، تا شفافیت لازم برای آگاهی شهروندان حاصل شود.

 

مظاهریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، حامد مظاهریان در واکنش به درج برخی اخبار در رسانه ها مبنی بر مجوز استخدام های بدون آزمون در شهرداری تهران به دستور شهردار تهران آن را تکذیب کرد.

 

او توضیح داد: همواره تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران مستلزم اخذ مجوز از سازمان اداری استخدامی کشور، مصوبه شورای اداری شهرداری تهران، وجود پست بلا تصدی و برگزاری آزمون داخلی در یک فضای رقابتی خواهد بود، بنابراین به هیچ عنوان چنین اخباری نمی‌تواند صحیح باشد.

 

معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به تقاضای بی شمار کارکنان شهرداری تهران برای تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی، در تمام مقاطع زمانی گفت: بدیهی است که کارکنان شهرداری تهران متقاضی تبدیل وضعیت به استخدام ثابت در شهرداری تهران باشند و ارسال درخواست ایشان به حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا دلیلی بر صدور حکم ثابت رسمی، بدون انجام فرایندهای فوق الذکر نیست.

 

او با تاکید مجدد بر اینکه فرآیندهای قانونی برای استخدام به دقت در اداره کل سرمایه انسانی رعایت می‌شود از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا گزارشات خود در راستی آزمایی مسایل مرتبط با کارکنان شهرداری را منتشر کنند، تا شفافیت لازم برای آگاهی شهروندان حاصل شود.

 

برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

 

https://karoeshteghal.ir/job/list

 

 

جدیدترین اخبار استخدامی :

https://karoeshteghal.ir/post/list

 

  • hadi rostami
  • ۰
  • ۰

کاروااشتغال به نقل از خبرگزاری ایرنا : سورنا ستاری روز یکشنبه در مراسم رونمایی از آخرین دستاوردهای دانش بنیان حوزه هوایی، فضایی، خودرویی، ریلی، ژئوماتیک و سنجش از دور افزود: در سال های اخیر فرهنگ تازه ای وارد ادبیات کشور شده است.

وی ادامه داد: چند سالی است که اصطلاحات جدیدی مانند صندوق های خطرپذیر، دانش‌بنیان‌ها و غیره وارد ادبیات پژوهش کشور شده است. شکل گیری زیست بوم بزرگی با بیش از هفت هزار شرکت دانش بنیان و خلاق، هم موید این موضوع است.

رییس بنیاد ملی نخبگان یادآور شد: بیش از ۶۰ صندوق پژوهش و فناوری ایجاد شده است و تعداد زیادی از صندوق بورسی که به تامین سرمایه ورود کرده اند همچنین انواع کارخانه های نوآوری و خیل عظیم جوانان که در ۱۰ هزار استارتاپ‌فعال هستند هم مستندات دیگری برای توسعه این فرهنگ در کشور است.

ستاری همچنین گفت: شکل گیری اقتصاد جدیدی با ابعاد بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان و اشتغال مستقیم بالای ۳۵۰ هزار نفر هم نتیجه توسعه علم و فناوری در کشور است. یک حرکت جدید و جدی با گردش اقتصاد بالا در کشور راه افتاده است و برخی شرکت ها فروش های میلیاردی را تجربه کرده اند.

وی درباره حوزه های پیشروی فناورانه کشور، گفت: در حوزه زیست فناوری، نانو، هوایی، هوافضا، سلول های بنیادی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری های دیجیتال و غیره سرآمد هستیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه مهم ترین دستاورد این سال ها در حوزه علم و فناوری توسعه شرکت ها، تولید محصولات با فناوری و فروش و تجاری سازی این محصولات است. مثلا در حوزه نانو فروشی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان را شرکت ها تجربه کرده اند. ‌

ستاری افزود: مفاهیم ایران ساخت و فناوری های خلاق هم حاصل همین تلاش ها است و امیدواریم این حرکت ادامه یابد.

وی بیان کرد: خوشحالم که نوآوری به صنعت خودرو رخنه کرده است اما باید تلاش کنیم صاحب صنعت باشیم نه مونتاژکار؛ در این صورت است که به متخصص، فناور و شرکت دانش بنیان نیاز داریم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: آینده صنعت حمل و نقل به هوشمندسازی وابسته است و باید تلاش کنیم پس از برقی سازی، مفهوم هوشمندسازی را در این صنعت نهادینه کنیم. این کار هم با تکمیل زنجیره آن امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا، آخرین دستاوردهای دانش بنیان حوزه هوایی، فضایی، خودرویی، ریلی، ژئوماتیک وسنجش از دور و ایده‌های در مرز دانش که به محصول تبدیل و روانه بازار شده اند با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد.

این محصولات دانش بنیان در محل خانه نوآوری و صادرات ایران در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو، احمدرضا لاهیجان زاده رییس سازمان محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت از محیط زیست و منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  رونمایی شد تا صنایع مرتبط از مزایا و دستاوردهای دانش بنیان های کشور بهره مند شوند.

افزایش درخواست ها برای خودروهای برقی

در ادامه این مراسم فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو هم با بیان این که آینده صنعت خودرو وابسته به توسعه خودروهای برقی است، گفت: سال ۲۰۲۰ حدود ۵/۳ میلیون دستگاه خودروی برقی در دنیا تولید شده است. نسل آینده خواهان ماشین های برقی هستند پس باید تولید این خودروها را در کشور توسعه دهیم.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  وی افزود: خودروی تارا نمونه ای از تلاش فناوران ایرانی برای تولید خودروهای برقی است که همه ماژول های آن در داخل کشور با حمایت معاونت علمی و فناوری تولید شده است. این کار به ایجاد شبکه کاملی از بازیگران این صنعت نیاز دارد.

مقیمی گفت: تعریف نقشه راه توسعه خودروهای برقی در کشور ضروری است و باید در داخلی سازی ماژول این خودروها به خودکفایی برسیم.

ضرورت کاهش قیمت باطری خودروهای برقی

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این مراسم به تلاش های صورت گرفته برای ایجاد تحول نوآورانه در صنعت حمل و نقل، اشاره کرد و گفت: باید این صنعت به سمت هوشمندسازی و تحول دیجیتال حرکت کند. در حال حاضر ۲ مدل صنعت در کشور وجود دارد یکی صنعت بالغ که به سمت نوآوری حرکت کرده است و دیگری صنعت نوآوری که دکتر ستاری ایجادکننده و توسعه دهنده آن است. شاهدیم که صنعت نوآورانه کشور با سرعت در حال پیشروی و توسعه است.

منطقی ادامه داد: امروز شاهد رونمایی از محصولاتی در حوزه خودرو، سنجش از راه دور، هوافضا و غیره بودیم محصولاتی در مرز دانش که با اتکا به توان دانش بنیان ها به تولید رسیده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات ما در حوزه برقی سازی خودروها گران بودن باتری آنها است که قیمت خودروهای برقی را ۲ برابر کرده است. باید برای رفع این مشکل اقدام کنیم.  پیشنهاد این است که دولت سوبسید باتری را در برنامه گذاشته و طی یک روند ۵ ساله این سوبسید را صفر کند.

دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اخذ استانداردها و گواهی های تاییدی یکی از مشکلات عمده ما در محصولات هوایی است که به کاری زمان بر و سخت بدل شده است. از بازیگران این عرصه می‌خواهیم برای تسهیل این کار تلاش کنند.

منطقی بیان کرد: تمام پروژه ها در این ستاد با ایجاد شبکه ای از بازیگران انجام می شود،  شبکه سازی باعث می شود که ضمن سرعت پیشرفت کار با اهرم کردن کمک های معاونت می توان پروژه هایی را با ارزش ۵ تا ۱۰ برابر این میزان کمک انجام داد. در سال جاری به سمت شبکه های بزرگتر رفته ایم. به عنوان مثال در یک پروژه هوایی شبکه ای از دو وزارت خانه و معاونت علمی و فناوری تشکیل خواهد شد.

 

برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

https://karoeshteghal.ir/job/list

جدیدترین اخبار استخدامی :

https://karoeshteghal.ir/post/list

 

  • hadi rostami
  • ۰
  • ۰

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی معلمان

تاریخ انتشار: ٢٠ تیر ١٤٠٠ ٠ ٠

دسته بندی کلی: اخبار کارافرینی و استخدام
دسته بندی عنوان خبر: کارگر،کارفرما،کارجو

کارواشتغال به گزارش ایلنا، متن گزارش فرج کمیجانی به این شرح است: 

 

محضر مبارک فرهنگیان فرهیخته و بازنشستگان عزیز در سراسر ایران اسلامی 

 

بدینوسیله به استحضار می‌رساند که دیروز با دعوت سازمان برنامه و بودجه از نمایندگان تشکلهای رسمی فرهنگیان راس ساعت ۱۸ جلسه ایی با دستور (بررسی مطالبه فرهنگیان سراسر کشور در خصوص تکمیل و رفع نقص از اجرای فوق العاده ویژه انجام شده در سال ۱۳۹۹ همانند دستگاه‌های دیگر) با حضور آقای دکتر محمدباقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، آقای مهندس طاهری مدیر آموزش و پروش عمومی و فنی و حرفه‌ایی سازمان برنامه و بودجه، آقای میرزاده مشاور ارشد رئیس سازمان برنامه و بودجه، فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، آقای علیمحمد مصلحی به نمایندگی از انجمن اسلامی معلمان، آقای عادل خالقی از جامعه اسلامی فرهنگیان، خانم سیما زنجانی مدیر ابرگروه کشوری پیگیری مطالبات فرهنگیان، آقای حسن یوسفیان به نمایندگی از دکتر معلمان، آقای جعفری یزدی، خانم شکیبا کرمی، غدیر قاسمی به نمایندگی از نومعلمان، رامین کریمی نیا از سازمان معلمان، علیرضا دهقان از گروه فرهنگیان ۱۰۰، حسین آقامیری، حسین ضرغامی در محل سازمان برنامه و بودجه تشکیل و پس از سه ساعت بحث و تبادل نظر جدی، با حسن نظر آقای دکتر نوبخت در خصوص موارد ذیل اتخاذ تصمیم گردید.

 

مقرر شد در بحث اعطای فوق العاده ویژه به فرهنگیان همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها یعنی تا سقف ۳۵٪؜ حقوق و فوق العاده‌های مستمر به نحوی که متوسط پرداختی از ۶۰٪؜ سقف تجاوز نکند، به همه کادر اداری و آموزشی وزارت آموزش و پرورش (۲۱٪؜ تا ۲۷٪؜) با تاریخ اجرای ۱۴۰۰/۱/۱ تعلق و احکام مربوط در اسرع وقت توسط وزارت اموزش و پرورش صادر گردد.

 

لازم به یادآوری هست که فوق العاده ویژه در سال ۱۳۹۹ با موافقت آقای نوبخت از ۹٪؜ تا ۲۱٪؜ و میانگین ۱۴/۵ ٪؜ به اسم رتبه بندی انجام شده بود و تعدادی از معلمان آموزش و پرورش از مزایای ان برخوردار شده بودند که با مصوبه جلسه امروز و صدور احکام کارگزینی جدید احکام قبلی اصلاح خواهد شد و همه کادر اداری و اموزشی شاغل در آموزش و پروررش از مزایای آن (۲۱٪؜ لغایت ۲۷٪؜) برخوردار خواهند شد.

 

آنچه از فوق العاده ویژه ۵۰٪؜ درصدی اسم برده می‌شود یک پیشنهاد است که در مراکز تصمیم گیری در حال بررسی میباشد در صورت تصویب درهیات دولت برای همه دستگاه‌ها خصوصا برای کادر آموزشی و اداری آموزش و پرورش هم احکام کارگزینی مطابق با مصوبه جدید هیات وزیران مجددا اصلاح خواهد شد.

 

بحث رتبه بندی معلمان که دولت لایحه انرا به مجلس تقدیم کرده وکلیات ان در صحن علنی مجلس تصویب و جزییات ان در کمسیون آموزش و تحقیقات بررسی و تصویب شده است که بزودی در صحن علنی به تصویب نمایندگان مجلس خواهد رسید پس از ابلاغ بر اساس مفاد مختلف مصوبه نمایندگان محترم مجلس با تاریخ اجرای ۱۴۰۰/۱/۱ در یک آیتم جداگانه در احکام کارگزینی درج (معادل ۸۰٪؜ حقوق اعضای هیات علمی همتراز) به انجام خواهد رسید.

 

درخصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹ مجددا اقای نوبخت تاکید نمودند که طبق برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ حتما پاداش این بازنشستگان عزیز پرداخت خواهد شد.

 

در خصوص ارائه لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان طبق فرمایش اقای دکتر نوبخت مصوبه هیات دولت (لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان) به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است که نمایندگان مجلس در صورت صلاحدید می‌توانند تقاضای فوریت نمایند.

 

هر میلغی که به شاغلین سازمان‌ها و وزاتخانه‌های مختلف الان اضافه می‌شود چه فوق العاده ویژه چه رتبه بندی بدلیل اینکه با این افزایش‌ها بین میانگین حقوق شاغلین و بازنشستگان فاصله ایجاد میشوددر صورت تصویب و ابلاغ لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در مهر ماه مجدد همسان سازی حقوق شاغلین وبازنشستگان طبق دستورالعمل جدید حتما اجرایی خواهد شد.

 

برای ترمیم حقوق خدمتگزاران و سریداران مدارس قبل از جلسه ما، توسط اقای دکتر نوبخت، اقای حاجی میرزایی وزیر اموزش و پرورش و اقای الهیار تصمیمات خوبی گرفته شده بود که میزان افزایش حقوق انها حتما از فوق العاده ویژه بیشتر خواهد بود، که مقرر شد از طرف وزارت اموزش و پرورش پیگیری‌های لازم جهت انجام توافقات فی مابین اقدام نماید. 

 

در خصوص زمان اعطای فوق العاده مناطق جنگی به بازنشستگان استانهای مناطق جنگی طرح موضوع شد که بیان گردید، سازمان برنامه و بودجه منتظر دریافت پاسخ استعلام انجام شده از معاونت حقوقی رئیس جمهور می‌باشد. تا زمان وصول پاسخ باید صبر پیشه کرد.

 

برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

 

https://karoeshteghal.ir/job/list

 

 

جدیدترین اخبار استخدامی :

https://karoeshteghal.ir/post/list

 

  • hadi rostami
  • ۰
  • ۰

کارواشتغال به نقل از خبرگزاری تسنیم : در سال ۹۹ جمعیت فعال کشور بیش از دو میلیون نفر کاهش یافته است. در میان شاغلان نیز در بخش خدمات بیش از ۷۴۰ هزار نفر شغل خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کرد در بخش کشاورزی حدود 250 هزار نفر در سال 99 به نسبت سال 98 بیکار شدند. در بخش صنعت نیز شاهد ریزش 17 هزار و 500 نفر از شاغلان بودیم. بیشترین ریزش نیروی کار نیز در بخش خدمات رقم خورد به گونه‌ای که حدود 740 هزار نفر فعالان حوزه خدمات در سال 99 بیکار شدند.

غیرفعال شدن 1.2 میلیون زن

طی سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر از بازار کار خارج شدند و در زمره جمعیت غیرفعال قرار گرفتند که سهم زنان بیشتر از مردان بوده است. به این ترتیب در حالی که جمعیت غیرفعال کشور در سال 98 برابر با 34 میلیون و 498 هزار و 411 نفر بود، در سال 99 به 36 میلیون و 638 هزار و 625 نفر افزایش یافت؛ یعنی شاهد خروج 2 میلیون و 140 هزار و 214 نفر از جمعیت فعال (شاغل و بیکار) از بازار کار بودیم که از این تعداد، سهم زنان یک میلیون و 284 هزار و 674 نفر بوده است

 

برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

 

https://karoeshteghal.ir/job/list

 

 

جدیدترین اخبار استخدامی :

https://karoeshteghal.ir/post/list

 

  • hadi rostami
  • ۰
  • ۰

 

به گزارش کارواشتغال به نقل از خبرگزاری ایلنا، کتاب مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی با طبقه بندی جدید (آموزشی، کاربردی) به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و به قلم سید غلامرضا موسوی و با مقدمه محمود عسگری آزاد به رشته تحریر درآمد و منتشر شد.

 

کتاب حاضر تمامی قوانین و مقررات اداری و استخدامی را با طبقه بندی جدید و به صورتی شیوا ارائه کرده است و به مقررات اداری و استخدامی حاکم بر دستگاه‌های اجرایی و کارمندان دولت از بدو ورود تا خروج از خدمت به صورت موضوعی و کاربردی پرداخته است نظیر؛ الزامات طراحی ساختار سازمانی؛ انواع بکارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی؛ شرایط انتصاب در پست‌های مدیریتی؛ فرایند انتقال و ماموریت کارمندان از یک دستگاه به دستگاه دیگر؛ نحوه محاسبه حقوق و مزایای زمان اشتغال و بازنشستگی؛ شرایط بازنشستگی و...

 

این کتاب دارای مزایای متعددی است که اهم آن‌ها به شرح زیر است:

 

الف) افزایش کیفیت مطالعات و کاهش زمان به دلیل سهولت در دسترسی به اطلاعات با توجه به شیوه طبقه‌بندی مطالب.

 

ب) قابلیت لازم برای تدریس در دوره‌های آموزشی.

 

ج) بستر‌سازی برای اعمال مدیریت صحیح و مؤثر در فرایند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حوزه اداری و استخدامی.

 

در مقدمه این کتاب، دکتر عسگری آزاد می‌نویسد:

 

مجموعه حاضر نمونه‌ای ارزشمند با محوریت جمع آوری و طبقه بندی حرفه‌ای قوانین و مقررات در حوزه اداری و استخدامی است؛ اقدامی زمینه ساز؛ که اجرای بخشی از قوانین و مقررات را به منظور طی مسیر اصلاحات و پیشرفت کشور به‌صورت تخصصی تسهیل می‌کند.

 

یکی دیگر از صاحب نظران حوزه نظام اداری جناب آقای ملک محمدی می‌گوید: مجموعه کتاب حاضر بسیار ارزشمند و کم نظیر است و تا کنون در این سطح کاری نشده است این کتاب می‌تواند راهنمای آموزشی؛ اجرایی و مدیریتی در حوزه اداری و استخدامی باشد.

 

عناوین فصول این کتاب بر اساس ضرورت‌های اداری به شرح زیر است:

 

فصل اول: تشکیلات دولت (ساختار) جمهوری اسلامی ایران

 

فصل دوم: شرایط ورود به خدمت دواطلبان خدمت در دستگاه‌های اجرایی (انواع به‌کارگیری نیروی انسانی)

 

فصل سوم: فرایندگزینش کارمندان

 

فصل چهارم: آموزش و توانمندسازی کارمندان

 

فصل پنجم: طبقه‌بندی مشاغل و شرایط انتصاب کارمندان به پست‌های سازمانی

 

فصل ششم: نحوه تعیین حقوق و مزایای کارمندان

 

فصل هفتم: فرایند ارزیابی عملکرد و ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی و کارمندان

 

فصل هشتم: شرایط انتقال و مأموریت و تغییر جغرافیایی محل خدمت کارمندان

 

فصل نهم: میزان ساعات کار؛ نحوه حضور وغیاب و انواع مرخصی کارمندان

 

فصل دهم: فرایند رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان

 

فصل یازدهم: شرایط و انواع خروج از خدمت کارمندان (بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت، استعفا، اخراج، انفصال دائم)

 

حتما از سایت زیر برای دیدن جدیدترین اخبار استخدامی روزانه دیدن کنید:

 

جدیدترین اخبار استخدامی :

https://karoeshteghal.ir/post/list

 

  • hadi rostami
  • ۰
  • ۰

استخدام معلم

اخبار کارافرینی و استخدام

بازارکار،کاریابی،اشتغال

٠ لایک

  • لطفا نظر خود را در رابطه با این مطلب بنویسید...

 


٠ نظر

استخدام ۵۶۲ معلم در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ٢٠ تیر ١٤٠٠ ٠ ٠

دسته بندی کلی: اخبار کارافرینی و استخدام
دسته بندی عنوان خبر: بازارکار،کاریابی،اشتغال

کارواشتغال به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال ۵۶۲ معلم در استان جذب می‌شوند که ۳۲۶نفر از طریق ماده ۲۸ قانون جذب و مابقی از طریق دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

 

مودی افزود:یکی از برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش تبدیل وضعیت آموزش دهندگان باقی مانده از جمله معلمان قرآنی، نهضت سواد آموزی و طرح امین مربوط به قبل از سال۹۲ است که حدود ۳۰۰ نفر هستند که همه این افراد طبق اعلام وزارت کشور فرصت قبول شدن و جذب در این آزمون را دارند.

 

قرار است برای این گروه ۲۵ تیر آزمون برگزار شود که با شرایط کرونایی پیش آمده زمان قطعی آن را ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام خواهد کرد.

برای دیدن بیشتر اخبار استخدامی به سایت کارواشتغال مراجعه کنید 

www.karoeshteghal.ir

  • hadi rostami
  • ۰
  • ۰

کارواشتغال به گزارش‌ همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، سازمان سنجش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی درخصوص اعلام نتایج نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۹ را منتشر کرد.

 

اطلاعیه مذکور مربوط به نتیجه استخدام بانک توسعه تعاون، پست بانک ایران، سازمان امور عشایر ایران، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران (مادر تخصصی) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌ها است.

 

پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده در تاریخ ۱۱ بهمن ۹۹ و ۲۳ و ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ و یکم تیر ۱۴۰۰ به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (در تاریخ‌های ۱۱ و ۹۹/۱۰/۱۲) می‌رساند، نتایج نهایی دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز شنبه ۱۹ تیر جاری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

 

متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی یادشده پس از دریافت نتیجه آزمون، موظفند برای اقدامات بعدی از روز دوشنبه بیست و یکم تیر جاری به آدرس درگاه اطلاع‌رسانی دستگاه مورد نظر به شرح  ذیل مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام کنند.  

 

بانک توسعه تعاون www.ttbank.ir پست بانک ایران www.postbank.ir - سازمان امور عشایر ایران www.ashayer.ir سازمان دامپزشکی کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی www.icro.ir شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران (مادر تخصصی) www.airport.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی www.mcls.gov.ir.

 

نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 

برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

 

https://karoeshteghal.ir/job/list

 

  • hadi rostami