کارواشتغال

معرفی برای سایت کاریابی و استخدامی کارواشتغال تماس با مدیر 09214254852

کارواشتغال

معرفی برای سایت کاریابی و استخدامی کارواشتغال تماس با مدیر 09214254852

سایت استخدامی خبری کاریابی کارواشتغال بهترین سایت تخصصی برای افراد جویای کار و پوشش اخرین اخبار استخدامی میباشد
تماس با مدیر: 09214254852

  • ۰
  • ۰

رفع موانع استخدام مربیان قرآن پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ٢٣ تیر ١٤٠٠ ٠ ٠

دسته بندی کلی: اخبار استخدام و کاریابی
دسته بندی عنوان خبر: بازارکار،جذب نیرو،اشتغال

کارواشتغال به نقل از ایسنا/لرستان :نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، گفت: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می‌شود.

مهرداد ویسکرمی، در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان و جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی استان، با تأکید بر لزوم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، اظهار کرد: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: آماده هستیم در راستای مشکلات قرآنی مؤسسات که با ادارات در استان دارند با نقش کاربردی ورود پیدا کنیم و مطالبات جامعه قرآنی‌ و مؤسسات طی نامه‌ای به بنده ارائه شود.

در این دیدار که حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از مؤسسات قرآنی به‌عنوان ظرفیت‌های قرآنی مناسب و همچنین از مهدی ویسکرمی به‌عنوان یک چهره با اخلاق قرآنی و تأثیرگذار یاد کرد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه خواستار رسیدگی بیمه‌های قرآنی و جذب مربیان قرآنی در آموزش و پرورش شد.

در ادامه این دیدار روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان ضمن ارائه گزارشی با نگاه یک دهه از اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان خواستار حمایت و راهکارهایی برای بهبود فعالیت‌های مؤسسات قرآنی شد و از نماینده جامعه قرآنی خواست که پیگیر حل مشکلات قرآنیان در سطح کشور و استان با ارائه طرحی به مجلس برای دارا بودن یک نهاد متولی برای رسیدگی به امورات قرآن در کشور شوند و در استان هم‌افزایی‌هایی با تعامل از مدیران تأثیرگذار برای خدمت به قرآن صورت بگیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام تاج‌امیر، مدیر مؤسسه عاشقان مهر علوی بروجرد، یاسمیان، مدیر مؤسسه قرآنی یاس نبی، حاصلی، مدیر مؤسسه طاها یاسین خرم‌آباد، یاراحمدی، مدیر مؤسسه فاطمه‌الزهرا(س) خرم‌آباد، سعیدی،  مدیر مؤسسه ولایت نبی کوثر و مهتاب عیدی، مدیر مؤسسه قرآنی نورالمبین خرم‌آباد هر کدام به بیان نظرات خود برای حل مشکلات مؤسسات قرآنی پرداختند.


برای دیدن سایر اگهی های استخدامی کیلیک کنید : 

https://karoeshteghal.ir/job/list

جدیدترین اخبار استخدامی :
https://karoeshteghal.ir/post/list

  • ۰۰/۰۴/۲۳
  • hadi rostami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی